Avatar billede D4J4 Nybegynder
23. maj 2009 - 00:05 Der er 4 kommentarer

Skærm går ud/bliver sort

Hej, jeg har en hp bærbar, og skærmen er begyndte at flimre lidt en gang imellem, og det sker også nogle gange at når jeg bevæger skærmen så går den ud og blir helt sort, lgiesom lyset for den går ud, nogle gange virker det hvis jeg bevæger skærmen igen lidt så kommer lyset tilbage, nogle gange bliver jeg nød tila t genstarte.
Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? Tror ikke det er noget virus da jeg har scannet min computer flere gange.
23. maj 2009 - 09:07 #1
(Hardwarefejl!!!)
Avatar billede D4J4 Nybegynder
23. maj 2009 - 13:17 #2
hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 14:13 #3
Som larry skriver, så er det en hardwarefejl, hvis du ikke har garenti på maskinen, så tjeck stikket der sidder enten i skærmen, eller det der går ned i bundkortet, det lyder som en løs forbindelse.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
23. maj 2009 - 14:49 #4
Som kimz skriver:

Løs forb. er problemmet, hvis det er en ny comp. skal nok ikke åbne comp., for så ryger garentien.

Hvis den ikke er ny, kan man i nogle tilfælde finde en guide. Til hvordan du afskiller din comp., også kan du jo prøve selv at løse dit problem.

Ellers må du til en fagmand, eller ofre en ny comp.