Avatar billede HerligeHelle Nybegynder
22. maj 2009 - 22:07 Der er 3 kommentarer

Specifikationer for computer??

Hej..

Jeg sidder og skal til at sætte min gamle bærbare til salg, og da jeg er lidt af en odder til IT, vil jeg høre om der er nogen der ved hvor jeg skal finde hvilke specifikationer der er på computeren?
Altså styresystem, størrelse på harddisk, grafik, hastighed og alle de der "ting" man jo skal skrive når man sælger den.. Har ingen anelse om hvor jeg skal finde det henne, når jeg ikke har manualer osv.
Det eneste jeg ved at er det er en ACER Aspire 3000+... :-S
På forhånd mange tak og go' weekend!
Avatar billede D4J4 Nybegynder
22. maj 2009 - 22:56 #1
hvis det er vista, så gå ned til start -> højre klik på computer -> egenskaber der står der lidt om ram osv og styresystem. Grafik kort kan du se hvis du trykker på enhedshåndtering som er øverst på venstre hjørne. Hardisken kan du se hvis du går ned i start -> venstre klikker på computer normalt og højre klikker på lokal disk (C:). hvor du så kan se hvor meget plads du har brugt og hvor meeget der er tilbage osv.
Avatar billede HerligeHelle Nybegynder
22. maj 2009 - 23:17 #2
Tusind mange tak for det... :) Er godt nok XP, men tror det er nogenlunde det samme.. Har i hvert fald fundet noget nu... :D
Avatar billede D4J4 Nybegynder
23. maj 2009 - 00:02 #3
så lidt:)