Avatar billede rrm Nybegynder
22. maj 2009 - 21:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Seperat Appendiks

Er ved at være færdig med specialet og skal have inkluderet nogle appendikses. Er det mulig at lave seperate appendikses og stadig kunne udnytte \ref til det seperate dokument??
Avatar billede aliaz Nybegynder
24. maj 2009 - 18:36 #1
I har den mulighed at splitte rapporten og appendiksrapporten ad. Det betyder at I får en master-fil til både rapporten og appendiksrapporten og kan gøre med hver af dem som I vil.

Alle de henvisninger I har på kryds og tværs skal naturligvis stadig virke, hvilket kan gøres med kommandoen \externaldocument{<navn på appendiksrapport>}, som placeres efter I har inputtet preamble.

Det kræver at I benytter pakken "xr". Det hele kunne i et lille eksempel se således ud:
________

Hovedrapport:

\input{preamble}
\usepackage{xr}
\externaldocument{bilagsrapport}
\begin{document}

\tableofcontents*

\mainmatter

\input{...}

\bibliography{bibtex/litteratur}

\end{document}
________

Appendiks-rapport:

\input{preamble}
\usepackage{xr}
\begin{document}

\tableofcontents*

\appendix

\input{...}

\bibliography{bibtex/litteratur}

\end{document}
Avatar billede rrm Nybegynder
25. maj 2009 - 10:13 #2
Mange tak for hjælpen. Lig et svar for point :)
Avatar billede aliaz Nybegynder
25. maj 2009 - 10:18 #3
Håber det kan bruges! Go fornøjelse med resten af projektet! Og mange tak for points :)