Avatar billede D4J4 Nybegynder
22. maj 2009 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Restarte eller formatere routeren

Hej alle, jeg har et problem.
Jeg har en belkin g router, som jeg har sat kode på, når jeg skal logge ind på routeren og ændre indstillinger osv.
Jeg ved ikke om det er en fejl, men min kode virker hvertfald ikke så jeg kan ikke logge på min router(kan godt logge på nettet).
Mit spørgsmål er, hvordan restarter jeg routeren så der ikke er kode på og så den er med fabriksindstillingerne, eller hvordan kommer jeg ind og skifter koden.
Avatar billede zagger Juniormester
22. maj 2009 - 22:12 #1
Der skulle gerne være en lille resetknap som man kun kan komme til vha. en tynd nål eller lignende. Hold den inde i 5 sekunder mens der er strøm til routeren. Så skulle den gerne gå tilbage til fabriksinstillingen.
Avatar billede D4J4 Nybegynder
22. maj 2009 - 22:22 #2
hej, jeg har prøvet finde sådan en reset knap eller hul hvor man evt. ku putte en nål ind, men kan ikke finde nogen.
Avatar billede D4J4 Nybegynder
22. maj 2009 - 22:30 #3
hej, jeg har lige fundet den emget lille knap, mange tak for hjælpen.
Avatar billede AndersHelp Nybegynder
31. maj 2009 - 19:15 #4
Der er lidt forskellige måder, nogle skal man holde inde i længere tid, andre skal man tænde mens man trykker på knappen.

Der er en lidt længere guide her: Hvordan man logger ind i en trådløs router. Der er også noget om hvordan man laver en reset af router.