Avatar billede recovery Nybegynder
22. maj 2009 - 20:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

operating system not found

min bærbar (hp, vista) blev ud sat for et slag, efterfølgende når jeg prøver at starte den kommer den til hp logoet hvor efter den giver beskeden "Operating system not found".

efter gentagene forsøg lykkedes det mig en enkelt gang at starte op i fejlsikrettilstand (basic) men der er fingertrykaflæseren ikke sat til, og jeg kunne selvfølgelig ikke huske koden eftersom jeg altid brugte fingeraftryk. siden hen er det ikke lykkedes at starte op i fejlsikret tilstand. er det på nogen måde muligt at redde de data jeg har på min harddisk?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 20:32 #1
Avatar billede recovery Nybegynder
22. maj 2009 - 20:48 #2
tak. prøver og ser om det virker.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 20:53 #3
Det gør det ellers må du spørge igen
Avatar billede recovery Nybegynder
22. maj 2009 - 21:42 #4
når jeg starter den op kan jeg se den finder harddisken  den finder et drev med ~200 gb men inde på skrive bordet er der kun : floppy knoppix og trash.
Avatar billede recovery Nybegynder
22. maj 2009 - 23:15 #5
nej rettelse. så det kun lige hurtigt sidst.
den skriver:
total memory available: 2073880
så bar tallet 2 i starten og håbede at det var min harddisk.

når partionen ikke kommer frem på skrive bordet vil det ikke sige at den er crashed og der ikke er noget at gøre? eller er der stadig håb?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 08:42 #6
Jeg tror der er masser af håb, kontakt mig på mail@helgec.dk jeg gider ikke det pjat med at der ikke kommer mail fra eksperten
Avatar billede recovery Nybegynder
23. juni 2010 - 09:45 #7
nemli
Avatar billede recovery Nybegynder
23. juni 2010 - 09:45 #8
nemli