Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 15:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Slette programmer

Jeg har denne her vista pc som jeg i en anden tråd spørger efter hvordan jeg kan gøre hurtigere.
Men den tråd er vist kørt lidt død! Så ville høre om jeg kan gøre min pc til en lidt hurtigere ved at slette alle de programmer jeg ikke bruger? Og hjælp til hvilke programmer jeg MÅ og IKKE MÅ slette da der er mange jeg ikke ved hvad er til:)
22. maj 2009 - 16:51 #1
(Vi får ikke automatisk E-mail fra Eksperten - IGEN...)
Avatar billede Koeppen Nybegynder
22. maj 2009 - 18:39 #2
gå til start/kontrol panel/programmer og funktioner, og så slet de programmer du ved hvad er, men som du ikke bruger
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 14:40 #3
Det har jeg gjordt men der er et spil jeg ikke kan få lov til at slette, hverken normalt eller i fejlfri tilstand.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 16:13 #4
Udover det jeg ikke kan slette hvad er der så på en pc af overflødige programmer og baggrundstjenester der ikke behøver at være der?
23. maj 2009 - 21:39 #5
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 20:34 #6
HijackThis er holdt op med at funger.
(ligesom størstedelen af mine andre programmer er begyndt med pt)
19. november 2010 - 19:43 #7
(Hvad endte dene tråd med ?)
24. februar 2011 - 18:05 #8
(Hvad endte dene tråd med ?) [2]
13. marts 2011 - 10:00 #9
(Hvad endte dene tråd med ?) [3]
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2011 - 10:09 #10
Da alle mine programmer begyndte at "fryse" så jeg måtte genstarte pcen valgte jeg at genindstallere pcen