Avatar billede escesc Nybegynder
21. maj 2009 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med kopiering af Outlook filer.

Hej...

Som andre har prøvet, så fik jeg en fejl i Vista, som fik min brugerprofil til at fejle. Jeg har oprettet en ny profil og kopieret "indholdet" af den gamle profil til den nye, det fungerer fint og det hele kører som det skal.

Men hvordan får jeg flyttet mine e-mails over til min nye profil?

Jeg har selvfølgelig sørget for, at min nye profil har administrator rettigheder.

Jeg bruger MS Office 2007 på min PC.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2009 - 14:31 #1
1) Klik på Importer og eksporter i menuen Filer. Hvis menupunktet ikke er tilgængeligt, skal du holde markøren stille over tegnene nederst i menuen og derefter klikke på Importer og eksporter.
2) Klik på Importer fra et andet program eller en anden fil, og klik derefter på Næste.
3) Klik på Privatmappefil (.pst), og klik derefter på Næste.
4) Skriv stien og navnet på den .pst-fil, du vil importere, og klik derefter på Næste.
5) Marker den mappe, du vil importere, eller marker toppen af hierarkiet for at importere det hele, og klik derefter på Udfør.

Sakset herfra: http://support.microsoft.com/kb/287070/da
Avatar billede escesc Nybegynder
21. maj 2009 - 14:43 #2
Hej Vejmand...

Når jeg følger dit råd, så får jeg følgende svar "Der blev nægtet adgang til filen. Du har ikke den nødvendige adgangstilladelse til stien:

C:\Users\"bruger"\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2009 - 14:47 #3
Prøv evt. at kopiere .pst filen til en anden mappe, f.eks. din dokument-mappe eller lign.

Eller prøv, når du åbner Outlook: Højreklik på ikonet for Outlook -> Kør som administrator
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2009 - 14:50 #4
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2009 - 15:16 #5
Bare af nysgerrighed, hvilken metode brugte du?

Og tak for point.  :-)