Avatar billede morten_21 Nybegynder
08. juli 2001 - 23:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hotmail og SMS

Jeg prøver lige igen:

Er der nogen der ved hvordan man kan få en sms når der kommer en ny mail til sin Hotmail account..?

Jeg har prøvet http://mobile.msn.com men det er kun for USA (den accepterer ikke mobilnr. eller danske postnumre)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2001 - 23:33 #1
du skal forwarde til din udbyders gateway
Avatar billede egede Nybegynder
08. juli 2001 - 23:34 #2
Jeg ved at TDK har et system, men ellers kedner jeg ikke nogle.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. juli 2001 - 23:34 #3
hotmail understøtter ikke sms-udsending i dk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2001 - 23:37 #4
kim<< du behøver ikke at bruge sms notification... man kan bare sende til mobilens mail adr.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2001 - 01:15 #5
Så må man jo finde en mailkonto der gør det. Der findes da så mange mange gratis mail så det må da være muligt.
Avatar billede webben Nybegynder
09. juli 2001 - 01:24 #6
Mobilix har også et lignende system! Mener også det er gratis at oprette mail der!

Den kan også tjekkes på nettet!

Godfornøjelse....!

/webben
Avatar billede morten_21 Nybegynder
09. juli 2001 - 02:43 #7
Jelzin101>> God ide, men hvordan forwarder man ALLE nye mails anden mail. Den option synes jeg ikke jeg kan finde...
Avatar billede dipo Nybegynder
09. juli 2001 - 02:48 #8
Opret en konto hos http://konto.jubii.dk
Der kan du oprette en mail, med mange forskellige efternavn, f.eks. hedder jeg Dipo Christensen
og min mail hedder Dipo@Christensen.dk, smart synes jeg.
Jubii har nemlig et system, til at kunne sende en SMS til din mobil, hver gang du får en ny email.
Jeg er selv tilmeldt det, og det er smart nok

Håber det kunne hjælpe lidt
Avatar billede morten_21 Nybegynder
09. juli 2001 - 04:01 #9
Ja det er smart nok, men jeg vil SÅ gerne beholde min hotmail account. Den er ret berygtet rundt om i verden.... :)
Jeg synes bare jeg havde hørt at Hotmail havde den mulighed (også for os i DK)
Avatar billede morten_21 Nybegynder
08. august 2001 - 05:31 #10
Nå jeg må vente til Snotmail får den mulighed.