Avatar billede zareba Nybegynder
20. maj 2009 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sleep mode

Hejsa

jeg har en PC som jeg har testet Windows 7 RC på. Efter jeg prøvet sleep mode, vil den ikke "vågne" igen, den starter men der er ingen video out. Der sker ingen ting når jeg rykker musen (USB) eller når jeg trykker på tastaturet (USB og ledning), jeg har prøvet at tag strømmen og tænde igen uden resultat. Jeg har prøvet at starte den uden HD og uden Ram. Jeg kan ikke få video out til BIOSen, jeg kan absolute ingen ting. Håber der er nogle der kan hjælpe...
Avatar billede off-line Nybegynder
20. maj 2009 - 23:07 #1
Er det 64 bit ? Med den har jeg oplevet det samme, men ikke
med 32 bit. Jeg har nu slettet 64 bit. Jeg tror, der er fejl
i 64 bit. En anden bruger kunne ikke høre musik filer fra yousee.
Avatar billede zareba Nybegynder
20. maj 2009 - 23:23 #2
Det er 32 bit.

Det eneste jeg gerne vil, er at få noget video out igen. Jeg vil ca. gøre alt for det. Jeg har ikke engang få PCen til at boot fra Windows 7 DVDen.
Avatar billede zareba Nybegynder
21. maj 2009 - 02:01 #3
Jeg rykket batteriet af motherboardet i 5 min. og satte det i igen. Der efter kunne jeg boot PC med video out :)

Men jeg kan kun anbefale at slå sleep fra i Win 7.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2009 - 20:41 #4
Slumre virker fint her.