Avatar billede durany Nybegynder
20. maj 2009 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vagtplan

Hej

Jeg leder efter et vagtplan program eller skabelon.

Helst et der er gratis, da det er en lille virksomhed med ca 5 medarbejder. Der er ikke de store krav med indviklede info.

Jeg skal bruge den snarest, så takker endnu mere hvis det går hurtigere...
Avatar billede durany Nybegynder
21. maj 2009 - 19:56 #1
.....
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. maj 2009 - 15:26 #2
Du kan enten skrive de specifikke krav eller de ønsker, I har, men du er under alle omstændigheder nødt til at fortælle lidt mere, durany.

Hvilket sprog (ASP, PHP e.l.) kan din server afvikle, og skal flere brugere kunne gå ind og tilføje/redigere vagter online o.s.v.
Har du et link til den side, hvor du skal bruge vagtplanen/skabelonen?
Avatar billede mikael123 Nybegynder
22. juni 2009 - 15:01 #3
Hej Durany

Jeg arbejder for et firma der hedder tamigo (www.tamigo.dk) hvor vi specialisere os i vagtplanlægning. Det er desværre ikke gratis :) Men hvis du er heldig kan du få en god pris. ellers er det nok bare at gå igang med excel og se hvad du kan få strikket sammen :) det er i hvert fald gratis.
Avatar billede durany Nybegynder
27. september 2009 - 01:38 #4
Jeg arbejder lige på at skaffe de nødvendige krav og vender tilbage :)
Avatar billede durany Nybegynder
11. maj 2010 - 01:17 #5
lukker
Avatar billede Houlind Nybegynder
17. maj 2010 - 19:27 #6
Du kune også prøve www.BusyBeeManager.com. Det er ret generisk til vagtplanlægning og der er endda en gratis udgave. Tante T på Vesterbro bruger det f.eks.

Det bygger meget på, at man har nogle bemandingsbehov, der går igen fra uge til uge. De ansatte har så et antal ugentlige timer, som man har aftalt og derudover kan de indberette, hvornår de kan arbejde. Systemet kan derefter matche de ting op i en vagtplan. Det går ret hurtigt og der er video-instruktioner.

Hvis man kører med rulleplan, så kan man gemme X antal ugeskemaer som skabeloner og så lægge dem efter hinanden.

Eneste minus er, at det er på engelsk.