Avatar billede casperl1992 Nybegynder
20. maj 2009 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet ryger nogle gange (Nr 2 tråd)

Jeg ved godt jeg har lavet en tråd om det her før men lavede lige en til for hurtigere respons.

Som sagt nettet ryger nogle gange, og jeg har lagt mærke til at der er kommet få andre på det trådløse på det sidste.

Men tjek lige det her screenshot. Er der nogle ting galt her?

http://img132.imageshack.us/img132/2631/rrr.jpg
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2009 - 18:20 #1
Dobbeltspørgsmål er stadig ikke tilladt ifølge Ekspertens regler, heller ikke selv om du synes det går for langsomt med hjælpen.  :-)

Du skal derfor selv lukke dette spørgsmål igen, ved selv at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede casperl1992 Nybegynder
20. maj 2009 - 18:23 #2
Vær sød at tjekke min Nr 1 tråd så :P