Avatar billede Gkasper Nybegynder
19. maj 2009 - 15:08 Der er 8 kommentarer

HJÆP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har et seriøst problem.. jeg er afhængig af hash og er flyttet til et opholdsted hvor de tager urin prøver hver tirsdag, er der ikke en der ved om man kan sløre den på en måde sindsygt vigtigt .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Buckie Nybegynder
19. maj 2009 - 15:12 #1
Den bedste chance du har er at drikke virkelig store mængder vand.  6 timer før du skal have den taget, vi snakker 2 liter i timen. Du kan så være heldig at du skal tage en ny test.
Avatar billede casperl1992 Nybegynder
19. maj 2009 - 15:14 #2
Man kan vel også drikke citronsyre ;P - har hørt sådan en citronsyre dunk fra en købmandsbutik burde neutralisere.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. maj 2009 - 15:29 #3
Glem det de tests de har idag kan næppe snydes :)

Hvad med at være åben? Eller er det din mening du vil fortsætte med at ryge?

Hvis du vil stoppe så vær ærlig og forklar dem problemet ellers find dig et andet sted hvor de ikke dyrker "urin" test :)

Good luck
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. maj 2009 - 15:31 #4
Lige en anden ting hvis du i fremtiden ønsker hjælp, lad da være med bare skrive Hjælp i overskriften der er ikke man som gider læse videre....

bare et godt råd :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. maj 2009 - 15:43 #5
Hvis du drikker en flaske eddikesyre, vil de helt sikkert ikke tænke på at tage en urinprøve.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
19. maj 2009 - 15:44 #6
Jeg giver fusion-it ret, de tests er ikke lige til at snyde.

Har hørt at C-vitamin skulle hjælpe på det, men hvis de tager en urinprøve hver uge tror jeg godt du kan glemme at skjule det; thc er i blodet i længere tid end en uge, ofte op til 2-3 mdr.
Avatar billede Gkasper Nybegynder
19. maj 2009 - 19:50 #7
jeg er på røven eller hvad ,,., jeg kan ikke flytte her fra jeg er doms andbragt og skal være har et år .. og kan ikke leve uden røg ... men jeg prøver citron og eddike og masser af vand....
Avatar billede fusion-it Nybegynder
20. maj 2009 - 07:38 #8
Jamen så fin mine anelser ret .... hør nu her min ven du har fået en dom, stop dog med at ryge....

Jeg er selv Stor ryger (ja hash) har selv stoppet flere gange, da jeg boede i USA røg jeg ikke i 2 år så det kan lade sig gøre, hvis bare man står til en 10-15år hvis ikke man makker ret.

Tag du imod den plade marabou og kom videre ellers bliver det ikke bofælles skab næste gang jo men ikke et fælleskab du ville ønske dig.