Avatar billede kmanse Nybegynder
19. maj 2009 - 09:49 Der er 3 kommentarer

Problemer med flash banner på hjemmeside

Hej

Jeg har integreret et flashbanner på min hjemmeside, som er lavet i dreamweaver. Det virker som sådan fint nok. Men når jeg laver html-sider ud fra min template (hvor flash-filen er på), kommer flashbanneret ikke med på html-siderne. En der har en løsning på det?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. maj 2009 - 09:58 #1
Link?
Avatar billede kmanse Nybegynder
19. maj 2009 - 10:03 #2
Har det ikke på en server endnu.. Er igang med et skoleprojekt.. Når jeg laver html-siderne, kan jeg godt se banneret. Men så snart jeg linker siderne på templaten, forsvinder flash-banneret på html-siderne
Avatar billede kmanse Nybegynder
19. maj 2009 - 10:44 #3
Jeg lavede en editable region i DW, og satte flash-filen ind på hver html-side, og så virkede det.