Avatar billede mental Nybegynder
18. maj 2009 - 21:44 Der er 2 kommentarer

hjælp til wannabee webshop/galleri...

jeg mangler en "wannabee webshop/galleri"...

det er til en der skal bruge den til at sælge brugte ting på nettet. så det er mere som udstilling... da det meger tit er antikke eller ældre møbler, er det tit afhentning eller fragtmænd osv. alligevel...

tanken var (måske) at der i stedet for en købs knap. bare var den "køb/mailto knap", som der så laver en mail til admin og refererer til den her vare/billede, så man kan aftale om den skal afhentes kontant eller hvad de nu finder på...

det skal samtidig bruges (daglige uploads osv.) af en dame, som ikke er super ferm i alt det her "computer halløj" ;) men hun er da lærer nem...

jeg har kigget lidt på gallery v2... men ved ikke om det allerede kan det med den mailto knap og så refererer til billedet?? eller om det nemt kan laves?

andre ideer måske?

men det skal være super nemt at bruge, upload osv..
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. maj 2009 - 23:05 #1
Hej mental,

Nu ved jeg ikke om der økonomi til at bruge lidt penge på hjemmesiden, for så kunne det være en mulighed at bruge et Joomla CMS eller en mere decideret webshop med VirtueMart eller Magento. Selve systemet er gratis, men der skal bruges lidt tid på at sætte det op for jer.

Det vil give jer mulighed for at oprette og opdatere produkterne ret nemt.

Hvis du er interesseret, så skriv en mail til mig på mail@tinocordes.dk
Avatar billede mental Nybegynder
20. maj 2009 - 22:45 #2
jamen det er jo bare på et lille fritid niveau, så der nærmest ikke noget budget ;)

men det kommer jo an på hvad produktet kontra prisen er...