Avatar billede mr8541 Novice
17. maj 2009 - 12:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox/Internet Explorer genvej?

Sagen er den at jeg er Firefox bruger, og er meget glad for den browser, men min kæreste skal over nettet lave vagtplan, og det kan kun gøres i Internet Explorer. Det skal lige nævnes jeg bruger Vista.

Så nu er spørgsmålet.. laver jeg et link genvej på skrivebordet og firefox er min foretrukne browser åbner den jo der, men er det muligt at lave en genvej hvor den og KUN den så åbner i Internet Explorer?

altså kun den ene genvej skal åbne i IE.

Håber en eller anden kan hjælpe...
17. maj 2009 - 12:43 #1
Opret en genvej med denne linie ->

"C:\%PROGRAMFILES%\Internet Explorer\iexplore.exe [link til Vagtplan programmet]"
Avatar billede klaudi Ekspert
17. maj 2009 - 12:54 #2
Du kunne jo os hente og installerer IE Tab plugin til FF
og indstille "Vagt link" til at åbne på en IE side i FF

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

mvh klaudi
Avatar billede mr8541 Novice
17. maj 2009 - 13:14 #3
Karise_larry > den siger den ikke kan finde mappen programfiles når jeg prøver din løsning, som ellers virker som den helt rette.

Klaudi > Har hentet den applikation du snakker om og den kan desværre ikke klare det. Den tror stadig det er en firefox side, og så kan hun ikke redigere i skemaet.
Avatar billede Cars10 Praktikant
17. maj 2009 - 13:22 #4
det skal skrives således f.eks:
"%PROGRAMFILES%\Internet Explorer\iexplore.exe" "http://www.exp.dk"
17. maj 2009 - 13:41 #5
(Ja - det var vist lidt hurtigt *S* ...
#4 er det rigtige...)