Avatar billede upaz Nybegynder
08. juli 2001 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Erfaringer med Asus A7A266

Er der nogle der har nogle erfaringer med Asus A7A266 MB, så vil jeg gerne høre om det
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 20:20 #1
Har du læst beskrivelserne på producentens hjemmeside
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2001 - 20:38 #2
Jeg har et A7A266. Aldrig haft problemer med det, virker bare godt.

Dog skal det anbefales at BIOS opdatere til 1004, da min BIOS var på 1003B, havde maskinen nogle gange lidt svært ved at boote, gik DØD inden BIOS startede. Her er et link til den seneste BIOS update: http://www.asus.com.tw/products/motherboard/bios_socka.html

Og generelt for ASUS: http://www.asus.com.tw/products/software1.html
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
09. juli 2001 - 12:40 #3
Jeg har også købt et A7A266 bundkort, og den kører næsten fejlfrit. Jeg har nyeste bundkortet. Det eneste problem jeg har er, at den genstarter en gang i mellem. Jeg kører WIN2000 med alle opgraderinger p.t. jeg prøvede med Win98, men der var den meget ustabil. Da det primært er en spillemaskine er det faktisk kun i spillede jeg har prøvet at den crasher.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. juli 2001 - 06:29 #4
jawbreaker>> Hvilken BIOS version har du, mit mobo køre meget stabilt.
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
11. juli 2001 - 14:20 #5
Jeg kører en version 1004, går ud fra at det er den nyeste....

Efter jeg har justeret i ASUS probe køre den mere stabilt, så det var nok bare det!?!?!?!?  måske.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juli 2001 - 16:13 #6
Skaf de nyeste drivers.