Avatar billede jakobn Nybegynder
08. juli 2001 - 19:32 Der er 5 kommentarer

Apache-webserver og tilhørende FTP ??

FTP og Apache webserver, er det 2 adskilte programmer, eller indeholder
Apache også en FTP-feature, således at hvis man ejer en Apache-webserver,
kan man så give tilladelse til at andre uploader til ens server ??

Jeg tænker altså på mulighed for at kunder kan FTP\'e ligesom hos
webhotel-kunder, der har mulighed for dette til deres webhotel-udbyders
Apache-maskine.

Så vil mine \"evt.\" kunder (altså er det mig der er webhotel-udbyderen) have
mulig for at uploade/downloade umiddelbart til min Apache-server, eller skal
der andre programmer til dette, så de så vil få muligheden ??

Håber I forstår spørgsmålet.

mvh Jakob Nielsen
Avatar billede henrik242 Nybegynder
08. juli 2001 - 19:41 #1
Det er to forskellige og uafhængige programmer, som selvfølgelig sagtens kan køre på samme maskine.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. juli 2001 - 19:41 #2
ja du ksal have en FTP server også f.eks. Serv-u!
Avatar billede henrik242 Nybegynder
08. juli 2001 - 19:41 #3
Det var jo sådan set et svar :-)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. juli 2001 - 19:42 #4
Ja En apache-server er et stykke software der tillader andre at åbne html og serverparsed sider på en computer.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. juli 2001 - 19:57 #5
\"også\" skulle ikke være der *G*