Avatar billede spuur77 Nybegynder
16. maj 2009 - 11:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk på Acer Aspire 1360 virker ikke efter geninstallation

Hejsa eksperter.

Sidder og roder med en bærbar, Acer Aspire 1360, hvorpå det trådløse netværk ikke virker efter en geninstallation af windows.

Der er installeret windows XP.

i enhedshåndteringen kan jeg se der er installeret to netværkskort:
1394-netværkskort
VIA Rhine II Fast ethernet adapter

Jeg har besøgt følgende side:
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_1360.html
Og har downloadet og installeret driver uden held. (ingen ændringer i enhedshåndteringen).

Håber nogle kender til problemet og kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Spuur
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 12:44 #1
Er det Acer IPN2220 Wireless LAN Card NDIS Miniport Driver 2.10.03.2004.zip i har hentet?

Er kortet tændt?
Avatar billede haverslev Novice
16. maj 2009 - 12:55 #2
Har du installeret chipsettet som det første og derefter de andre drivere der hører til modellen?
VIA Hupion 4in1 Chipset Driver....
Avatar billede spuur77 Nybegynder
16. maj 2009 - 12:58 #3
Jeg må indrømme at jeg ikke ved hvilken rækkefølge det er gjort, da det er en kollegas pc jeg prøver at få op at kører, så jeg har bare fået den, med den besked at det trådløse ikke virker ;o)

John --> Ja det er den, men noget siger mig at det ikke er det rigtige?
Avatar billede spuur77 Nybegynder
16. maj 2009 - 13:07 #4
Nå for den...
Nu virker det.
Jeg åbnede den bærbar bagpå, for at tilse kortet, havde det ude, og satte det i igen. Da jeg derpå startede op igen, fandt den selv kortet, uden problemer. Det har tilsyneladende ikke siddet rigtigt.

Jeg lukker tråden, takker for jeres inputs.

Spuur
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 13:13 #5
ok :)