Avatar billede jansemand Nybegynder
08. juli 2001 - 19:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hastighed

Hvordan kan jeg se hvor hurtigt mit dvd drev kører, for på det sidste har drevet ikke kunne følge med min brænder(10x). Skulle et dvd drev ikke køre stærkere end 10x?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
08. juli 2001 - 19:27 #1
Jo det burde det
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2001 - 19:29 #2
Du har oprettet 2 spørgsmål om det samme emne, tror ikke det er så godt, man kan nemt løbe sur i det, måske skulle lukke det ene!
Avatar billede bbs Nybegynder
08. juli 2001 - 19:29 #3
Du kan jo prøve at gen-installere driveren...
Avatar billede makse Nybegynder
08. juli 2001 - 19:37 #4
Hent DVD Speed fra http://www.tweakfiles.com/benchmark/dvdspeed99.html
Så kan du få testet drevet.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. juli 2001 - 19:47 #5
den langsomste enhed på et IDE kabel sætter hastigheden. Dvs. hvis du har en hurtig harddisk men et 4xspeed cd-rom drev på samme kabel...så har du en langsom harddisk.
Avatar billede perp Nybegynder
08. juli 2001 - 23:55 #6
ja hent det dvdspeed99 som makse anbefaler der kan du teste hvor hurtigt dit DVD/CD-rom drev er. som svar på om DVD ikke køre hurtigere end 10X: nej hvis det er et 10 speeds DVD så køre det ikke hurtigere end 10x men dette er kun når det læser fra en DVD, har du f.eks. sat en alm. CD i så læser den sikkert med 40x det er det mest alm. det er derfor der altid står ??X/??X de første 2 ?? er den hastighed den læser med hvis du har lagt en DVD i f.eks. en film =) mens det andet er den hastighed det læser med når du har lagt en alm CD i f.eks. et spil ;D