Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
15. maj 2009 - 23:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Zepto 6515WD genstarter

Hej.
Jeg har en Zepto 6515WD som genstarter hele tiden,jeg har sat en ny hardisk i og nye ram,men den bliver ved med at genstarte,jeg har renset køleren og kommet nyt kølepasta i men intet hjælper.Når jeg køre i fejlsikkertilstand så virker den,der ligger intet på min hardisk ik andet end xp pro service pack 2

Er der nogen som kan fortælle mig hvad der galt med den.

På forhånd tak
Avatar billede mchlbk Praktikant
15. maj 2009 - 23:50 #1
Hvor langt når den før den genstarter?
Avatar billede mchlbk Praktikant
15. maj 2009 - 23:54 #2
-Og var problemet der før du monterede de nye komponenter?
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
16. maj 2009 - 01:06 #3
Den når at starte helt op,men genstarter lige så snart at den har stået ca 10-20 sekunder,ja problemet var der også før jeg kom de nye komponenter i.
Avatar billede mchlbk Praktikant
16. maj 2009 - 14:22 #4
Måske viser logbogen hvad problemet er. Vejledning her: http://support.microsoft.com/kb/308427 Vær opmærksom på, at dit kontrolpanel sikkert ikke indeholder et punkt ved navn "Ydeevne og...", du skal bare ind i Administration->Computeradministration.

Man kan også slå automatisk genstart fra og derved se om computeren giver en brugbar fejlmeddelelse:

Højreklik Denne computer->Egenskaber->fanen Avanceret->knappen Indstillinger under Start og genoprettelse->fjern markeringen i Genstart automatisk.

Mit umiddelbare bud er, at der kan være tale om et driverproblem, et problem med en opdatering eller et problem med en applikation eller tjeneste, som startes normalt, men ikke i safe mode. Hvis du kan huske hvad der gik umiddelbart forud for problemets opståen er du muligvis godt på vej til en løsning.
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
16. maj 2009 - 16:53 #5
Hej jeg har prøvet at slå automatisk genstart fra,så bliver der bare sort skærm og der sker intet.Det eneste jeg har gjort før alt det her,med at den slukker er at jeg har formateret min hardisk.
Nu har jeg været inde i logbogen der er intet galt.
Avatar billede mchlbk Praktikant
16. maj 2009 - 17:20 #6
Prøv at indstallere DriverMax og opdater samtlige computerens drivere. http://small.drivermax.com/soft/dmx/drivermax.exe

(Det er langt mere effektivt end Microsoft Update.)
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
16. maj 2009 - 23:50 #7
Okay prøver
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
17. maj 2009 - 08:09 #8
Nu har jeg opdateret alle driver,men den genstarter stadigvæk
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
29. maj 2009 - 08:16 #9
Er der ingen der ved hvorfor den genstarter når den køre i xp,men gør det ikke i fejlsikker tilstand.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2009 - 20:27 #10
Nej.

Brug den rigtige kategori, så er der nok en med en ide.
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
11. oktober 2009 - 07:57 #11
Hej tak for svaret,jeg har smidt bærbaren ud,jeg lukker denne samtale.
Mvh Nikolaj