Avatar billede EXstorm Praktikant
15. maj 2009 - 19:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skifte webhotel

Hej

Jeg er blevet så træt af mit nuværende webhotel (servage.net) at jeg ønsker at skifte.

Jeg har en masse domæner hos dem som jeg ikke vil have liggende hos den nye udbyder da det bliver for dyrt. Hvor kan jeg parkere dem uden at det koster ekstra?
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2009 - 19:16 #1
Du kan jo altid bare betale årsafgiftet på domænet så du har navnet, men ikke have webhotel til, så betaler man bare de 60-80 kroner om året et dk eller com elelr hvad man nu har koster.

Hvilken type udbyder er du på jagt efter? Pris, muligheder?
Avatar billede EXstorm Praktikant
15. maj 2009 - 19:18 #2
Jeg skal have mange dk domæner liggende hos dem og sikkerheden skal være i orden. Max 1200,- om året
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2009 - 19:23 #3
Det kan alle vel klare, hvis det er dk domæner kan du bare nøjes med at betale de 45 eller 60 kroner eller hvad det nu koster til dk-hostmaster hvert år, så beholder du navnet, men behøver ikke betale for webhotel plads.

Jeg kan sagtens give et godt tilbud på noget plads, men ligger dog ikke helt i pris med fx b-one og surftown, så det er jo også hvad du skal bruge og hvad du vil betale.

Du kan fange mig på osj@device.dk hvis du vil høre mere.
Avatar billede EXstorm Praktikant
15. maj 2009 - 19:28 #4
Jeg har registreret et .com og et .eu domæne hos dem. Hvor administrerer jeg de domæner når det ikke er hos dkhostmaster?
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. maj 2009 - 18:20 #5
Hej

Hvis du ikke bruger alle domæner kan du som de andre siger bare betale årsgebyret.

Du kan f.eks. søge udbydere på www.hostindex.dk

Jeg har selv prøvet en del udbyder i min tid fra billige til dyrere. Jeg bruger selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk til mine domæner og er yderst tilfreds.
Avatar billede EXstorm Praktikant
17. maj 2009 - 16:21 #6
Ok men hvor jeg hos dkhostmaster kan bestemme feks adresseoplysninger til et dk domæne: Hvad gør jeg så med et .eu domæne?
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
18. maj 2009 - 00:24 #7
http://gratisdns.dk er hvad du søger
Avatar billede folmani Nybegynder
18. maj 2009 - 12:36 #8
Hvor mange domæner har du og hvilken type er der tale om?
Avatar billede EXstorm Praktikant
18. maj 2009 - 18:47 #9
Jeg prøver gratis dns