Avatar billede koldstar Nybegynder
14. maj 2009 - 19:21 Der er 4 kommentarer

Programmør søges - Vejle, alternativt København

Hej

Jeg har en lille virksomhed der har fået vokseværk, så jeg leder efter en programmør til fastansættelse fuld tid eller deltid.

Vi er et lille firma der lever af at udvikle softwareapplikationer til hovedsageligt internet og windows.

Vi beskæftiger os med teknologer som f.eks .net, C# vb.net, PHP, asp, JavaScript, HTML, CSS m.m.

Profilen vi leder efter kan være selvlært, studerende,  datamatiker, datalog eller noget andet. Det betyder i virkeligheden ikke så meget.  Det der betyder noget er at du har et "skarpt" hoved og kan arbejde med nogle af de ovenstående teknologier og har lyst til at lære dem du evt. ikke kender.

Vi er placeret i Vejle, så det vil være en fordel hvis du også bor her omkring, eller bare er utrolig glad for at pendle :-)

Alternativt kan du også være fra København da en af vores kunder holder til der og vil gerne stille en arbejdsplads til rådighed.

Det vil være muligt at arbejde hjemmefra nogle dage, men størstedelen af tiden vil foregå på vores kontor i vejle.

Lønnen forhandles efter kvalifikationer.

Hvis det lyder interesant, så send en mail til ronni AT haastrupit.dk med dine kompetancer og erfaring, eller benyt kontaktfomularen på www.haastrupit.dk
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
18. maj 2009 - 12:34 #1
Ville i være interesserede i at ligge opgaver(n)(erne) hos et bureau eller freelancere?

Mvh Peder
Avatar billede koldstar Nybegynder
18. maj 2009 - 12:38 #2
Hej Alle

Tak for de mange mails. Jeg vender tilbage når jeg har gennemgået dem alle.

Peder-> Nej, det skal være en fastansat.
Avatar billede dj-hupi Nybegynder
27. maj 2009 - 20:00 #3
Hej.

Er der blevet fundet en? Eller er stillingen stadig åben?

Mvh. Rasmus Hurup
Avatar billede koldstar Nybegynder
27. maj 2009 - 20:25 #4
Hej Rasmus

Du må gerne sende en mail. Der er ikke besluttet noget endnu.

/Ronni