Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 17:56 Der er 22 kommentarer og
4 løsninger

Edderkoppper

Hvordan fanden fjerner man de små satans dyr der ligger i hjørnerne og kigger på en om natten, *fnis*

Jeg hader de dyr som bare fanden, men alligevel finder jeg somregel en når jeg gør månedligt rent *G*

Hvordan fjerner man dem, eller i værste tilfælde, nedgører deres bestand.. argh.. svar nu dammit *GG*
Avatar billede 7th Praktikant
08. juli 2001 - 17:57 #1
Det ville måske hjælpe hvis du gjorde rent hver 14 dag i stedet for.
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 17:58 #2
Doh, så finder jeg bare en halv edderkop jo *GG* hellere komme helt af med dem, dvs jeg skal gøre rent hver dag! GLEM DET! LOL
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. juli 2001 - 17:58 #3
dahh, det var ellers noget af et spørgsmål... hehe
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 17:59 #4
Lad være med at gøre for meget rent, så kommer de nemlig ikke frem. Du er alt for flitig med rengøringen ;o)
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 17:59 #5
dalbjerg, ja men det er sgu relevant i forhold til mine omgivelser LOL
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juli 2001 - 17:59 #6
Tape alle sprækker i vinduer, døre, skorsten mv. til. Fyld hus/lejlighed op med gas (zyclon B vil være at foretrække. Men da det ikke er nemt at få fat på, kan du bruge almindelig flaskegas)

Og lige et lille tip: sluk stearinlys, brændeovn mv. INDEN du begynder

NanoQ
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 17:59 #7
kharder LOL naaah det holder ikke i længden (damen skal jo på besøg *GF*)
Avatar billede dipo Nybegynder
08. juli 2001 - 18:00 #8
Du skal bare kigge dem LIGE i øjenene.......så skal de nok blive bange......

Hvis det ikke virker, skal du sige noget ondt om dens mor

*G*

Håber det var svar nok ! *G*
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 18:01 #9
dipo, er du gal det tør jeg sgu da ik *GG*

jeg fik et mega chok da jeg så et stankel ben, troede det var en flyvende fætter LOL
Avatar billede dipo Nybegynder
08. juli 2001 - 18:05 #10
Ja, jeg ved det...kender godt de fætre...

Men TRO mig......KIG dem i øjenene :-)

Ellers kan du altid ringe efter en KIG-DEM-I-ØJNENE-MAND-HOTLINE    *G*
Telefonnummer: 123-KIG

/  ,-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juli 2001 - 18:09 #11
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 18:12 #12
jeg er sgu ligeglad med om mine fisk eller hva der sker bliver inficeret...

Bare de små sataner ikke overlever, dvs de skal ikke fanges i et syltetøjs glas, nej de skal sgu dø med det samme, dejlig smerte fuldt, så  den gift det.. hvis den virker i løbet af mange minutter så er den fed, bare de kan mærke at JEG har magten
Avatar billede dipo Nybegynder
08. juli 2001 - 18:19 #13
Du skal HUSKE at KIGGE DEM I ØJNENE....

Og så skal du tage mod til dig, og hurtigt snuptag, og du har dem, derefter skal du hænge dem om i en snor...med et ben..

og lad et stearin lys stå under, som brænder snoren over...

Når snoren er brændt over, falder \"dyret\" ned i kogende olie..

Se det; det kalder jeg en løsning *G*

DEJLIG SMÆRTEFULD DØD !
hehe :-)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
08. juli 2001 - 18:19 #14
Hvis du sover med åben mund i et par nætter skulle problemet hurtigt være løst.
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 18:21 #15
dipo, hehe
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 18:21 #16
hh, har sovet med åben mund i mange år, det har nok kun løst halvdelen af problemet ;)
Avatar billede milo Nybegynder
08. juli 2001 - 18:31 #17
du gør fandme ik rent en gang om måneden *fnis*
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 18:35 #18
milo jow, også når du besøger mig pus møz møz
Avatar billede milo Nybegynder
08. juli 2001 - 19:08 #19
ok jeg kommer imorgen..*g* gå igang!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. juli 2001 - 19:19 #20
Du kan da starte med st smide din \"spermtank\" ud..så forsvinder bananfluerne, derefter anskaff dig en fucker fluesmækker ..og gå i krig, hvis der er ingen fluer er, vil en del af dine spidervenner smutte ;)
Avatar billede milo Nybegynder
08. juli 2001 - 19:42 #21
ad korn
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. juli 2001 - 19:51 #22
:P
Avatar billede otis Nybegynder
08. juli 2001 - 21:45 #23
der er tværtimod ingen fluer, stanken fra min sæd container er for stærk til at nogen kan trives her udover Donwoo og jeg selv, men de satans små ludere der... arg, kunne man ikke sende dem på luderchatten *GF* ..//\\\\oo//\\\\.. *GG*

Nåå, vil lufte min ny anskaffede special opfundne ederkope æder.. den har godt af lidt frisk luft efter alle de små kryb den har slugt i dagens løb *GG*
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
09. juli 2001 - 00:44 #24
du skal bare spraye en masse hårlak på dem eller andre stærke sager det virker....(har engang ætsede en æderkop)hæ hæ
Avatar billede otis Nybegynder
09. juli 2001 - 00:45 #25
LOL, det lyder frækt, det skal prøves... men fik vidst nakket alle idag, nu skal jeg bare have tætnet mit vindue 100% så de holder sig helt ude *GG*
Avatar billede 7th Praktikant
09. juli 2001 - 01:28 #26
HHHmmm jeg kommer med det eneste seriøse forslag og så bliver det afvist - skam dig hehe...

Erfaring fortæller mig at det skam hjælper at gøre rent noget oftere...

Eller skulle jeg ha sagt noget i retningen af, bøvs dem i øret med din klamme øl ånde...