Avatar billede case310 Nybegynder
13. maj 2009 - 22:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb bærbar nu eller vent til sommerferien

Hej

Jeg ska have en bærbar inden jeg skal på sommerferie også tænkte jeg på bliver tror i bærbarene bliver billigere i sommerferien og får jeg mere computer får pengene hvis jeg venter til sommerferien.

                          hilsen Lars
Avatar billede justrace Novice
13. maj 2009 - 22:23 #1
Man vil jo altid kunne vente på der kommer en ny model, med bedre egenskaber, men hvornår får man så købt em?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2009 - 22:33 #2
justrace har ret - regn ikke med prisfald.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. maj 2009 - 06:55 #3
Kan nok betale sig at købe nu, og så få hentet Windows 7RC som virker til ca.juni 2010 den kan kun hentes den næste 1½ måned, min mening er at Vista er noget skod.
Avatar billede case310 Nybegynder
14. maj 2009 - 16:04 #4
jeg har hentet rc og kører allerede med windows 7 det styrer :-)tak for svarene men ved ikke helt hve der skal have pointene.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. maj 2009 - 06:43 #5
Du kan jo dele dem i mellem os, bare et forslag, starter med at lægge et svar, dem du ikke sætter flueben ved bliver afvist.