Avatar billede mork26 Nybegynder
13. maj 2009 - 15:52 Der er 6 kommentarer

Hejsa med jer

Jeg har lige fået fingerne i en ST325082 USB harddisk. kender ikke lige mærket men det står der i beskrivelsen.. den er på 250 GB.

HD´en er en af mine gode venners og på den ligger der billeder fra diverse ferier og børnene da de var helt små.. når jeg åbner denne computer, og gerne vil ind på den skriver den at den skal formateres først.. Jeg køre Visa så jeg gætter på at drevet har et forkert format måske FAT32.. og vista kun kan "se" NTFS. men jeg vil meget gerne have fat i de her blleder uden at jeg skal formatere, kan dette lade sige gøre..

mange bekymrede hilsner
Avatar billede off-line Nybegynder
13. maj 2009 - 15:57 #1
Formatet er uden betydning, men prøv at se i Diskhåndtering om der
står at Partitionen er RAW eller andet. Måske har den mistet
filtabellen. Hvis det er det, kan det rettes.
Avatar billede mork26 Nybegynder
13. maj 2009 - 23:07 #2
Der står at den er RAW.. men kan jeg få fil tabellen tilbage uden og beskadige dataen på hd´en. og hvordan sætter jeg den fra RAW til det ønskede
Avatar billede off-line Nybegynder
13. maj 2009 - 23:14 #3
Ja det kan du sagsens. Følg anvisningen her.
.http://helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede off-line Nybegynder
14. maj 2009 - 23:35 #4
Hvad så, fandt du ud af det?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. maj 2009 - 23:42 #5
Respons fra spørger?
Avatar billede mork26 Nybegynder
19. maj 2009 - 18:29 #6
Hmm oki..

jeg brugte det her program.. startede med FAT 32 og den fandt en masse.. da den så nåede 40-41 % så stopper den pludselig og siger at den fandt nogle bad sectors fejl, jeg kan vælge og ignorere og den står så og koger.. og kommer ikke længere.

hvad gør jeg.

har prøvet og køre diagnostikken flere gange men samme svar