Avatar billede arminc Nybegynder
13. maj 2009 - 12:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

script til genvejsikon på skrivebord der åbner hjemmeside

Jeg har et ikon til skrivebordet og jeg vil gerne at når brugeren trykker på den bliver de ført til en hjemmeside.

Jeg kunne rigtigt godt bruge nogle råd :-)
Avatar billede Cars10 Praktikant
13. maj 2009 - 12:37 #1
Hvor ikke bare ligge et link til hjemmesiden og udskifte ikonet.
Højre-klik => egenskaber => skift ikon...
Avatar billede arminc Nybegynder
13. maj 2009 - 13:03 #2
Jeg skal kunne distribuere det til andre brugere
Avatar billede j4k0b Nybegynder
15. maj 2009 - 13:00 #3
I Internet Explorer og Firefox (har ikke prøvet i andre browsers) kan du trække ikonet lige til venstre for adresselinjen over på skrivebordet, så kommer der en genvej til den URL adresse du er på. Den kan du sende over netværk, brænde på en cd eller hvad du følger for.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
15. maj 2009 - 13:04 #4
Du kan i øvrigt også højreklikke på skrivebordet, trykke Ny Genvej. Destinationen skal blot være den URL du vil pege på.
Avatar billede arminc Nybegynder
01. juni 2009 - 22:02 #5
Tak for hjælpen alle sammen - jeg valgte j4k0b's løsning

Kunne du ikke smide et svar så jeg kunne give dig point
Avatar billede j4k0b Nybegynder
02. juni 2009 - 07:32 #6
svar