Avatar billede c-lund Nybegynder
13. maj 2009 - 10:26 Der er 4 kommentarer

Upload billeder

Hej
Jeg står og skal bruge et modul ligesom det der f.eks. bliver brugt på facebook til at uploade billeder. Er det noget man kan downloade/købe et sted?

På forhånd tak
Avatar billede j_andersen Nybegynder
13. maj 2009 - 11:15 #1
Du kan bruge aspupload til at oploade filer (billeder) med.
Filerne placeres i et valgt directory.

Visning af billeder:
1. Vis alle billeder i et givent directory.
eller
2. læg alle billednavne i database, og vis ud fra søgekriterier de valgte billeder.
Avatar billede c-lund Nybegynder
13. maj 2009 - 11:43 #2
Ja det ved jeg godt, men ville godt have en løsning som på facebook, hvor man kan se billederne før man oploader evt også rotere dem.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
13. maj 2009 - 12:25 #3
Hej kender du dette program so hedder
CKFinder - The Advanced File Browser måske dette kan bruges.

http://www.ckfinder.com/
Avatar billede c-lund Nybegynder
13. maj 2009 - 14:37 #4
Det er ikke helt sådan, men den er meget cool så godt at vide at den findes. Men man skal kunne vælge filer fra sin egen computer og uploade til nettet.