Avatar billede hoejgaard Juniormester
13. maj 2009 - 09:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gendanne slettet emails i outlook

Jeg har fået slettet nogle emails fra en nokia telefon, men den har uheldigvis også slettet dem i outlook 2003.
Hvordan får jeg dem gendannet i outlook. Det skal siges at de jo ikke ligger i mappen "slettet post"....

Håber nogen kan hjælpe :-)
Avatar billede hoejgaard Juniormester
13. maj 2009 - 10:09 #1
Dvs de er slettet i outlook på pc'en.
Til oplysning kan siges at det er en Exchange Server-e-mail-konto.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 11:50 #2
Menes da at outlook tager automatisk backup :) Plejer jeg at bruge.. Hvis du går i Filer - Import & Export, så burde den komme med en liste om hvilke filer du har liggende burde være en PST fil eller noget :)
Avatar billede falster Ekspert
13. maj 2009 - 21:13 #3
Har ikke Outlook med Exchange lige ved hånden - men:

Når du står i mappen "Slettet post", som altså er tom, er der et menupunkt, der hedder "Gendan slettet post" e.l., hvor du kan vælge, hvilke e-mails, du vil have tilbage i mappen "Slettet post".
Avatar billede hoejgaard Juniormester
14. maj 2009 - 08:56 #4
falster
ja men den er det ikke kun hvis emailsne har været i mappen "slettet post" på et tidspunkt ??

Det har de ikke i dette tilfælde...
Avatar billede hoejgaard Juniormester
05. juli 2009 - 20:51 #5
læg et svar falster
Avatar billede hoejgaard Juniormester
18. november 2010 - 13:39 #6
lukker
Avatar billede niller10 Nybegynder
19. november 2010 - 22:00 #7
Hej,

Ved at spg. er lukket, men hva med at bruge en mail udbyder der tilbyder arkivering af mail ?

Så er det her problem løst med en mail til hosten :-)

vh.
Niller
http://www.mxhotel.no/webmail/?Tjenester