Avatar billede jupitermax09 Nybegynder
13. maj 2009 - 00:11 Der er 1 kommentar

Hovedtelefoner til mobil

Hej allesammen

Mine gamle hovedtelefoner er lige gået i stykker, så er på udkig efter et par nye. Men jeg ved ikke så meget om det, så derfor spørger jeg herinde.

1) Er der stor forskel på hvilke jeg vælger, når de skal bruges til radio/musik fra en mobil??

2) Nogen der kan anbefale et par hovedtelefoner, der har en rigtig god lyd, gerne med en super bas?!

På forhånd mange tak :)
Avatar billede alexand Praktikant
17. maj 2009 - 21:50 #1
Jeg overvejer selv at købe nogle..

Skullcandy har en del fede, tjek deres site ud. :)