Avatar billede SS-SS Nybegynder
12. maj 2009 - 22:04 Der er 12 kommentarer

MSN fejl 80048820

denne fejl har været oppe før men har lavet så mange af de fejlløsninger der var mulige af dem der blev nævnt i de andre spørgsmål. og intet har virket. så jeg vil gerne have noget hjælp. har IE8 og vista.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. maj 2009 - 22:20 #1
Avatar billede SS-SS Nybegynder
12. maj 2009 - 22:28 #2
kan ikke finde run/kør på min vista version
Avatar billede SS-SS Nybegynder
12. maj 2009 - 22:35 #3
har lige fået at vide at funktionen run/kør ikke findes på vista versionen.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. maj 2009 - 22:39 #4
Programmet kan køres under en commandline (Kommandoprompt/CMD)
Ligger vist under Tilbehør
Avatar billede SS-SS Nybegynder
12. maj 2009 - 22:45 #5
det virker ikke at skrive den kode derinde
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2009 - 22:45 #6
Kommandoen kør tilføjes således:
Åbn Egenskaber for Proceslinjen og menuen Start ved at klikke på knappen Start, klikke på Alle programmer, klikke på Tilbehør og derefter klikke på Kommandoprompt.
2.
Klik på fanen Menuen Start, og klik derefter på Tilpas.
3.
Marker afkrydsningsfeltet Kommandoen Kør på listen over indstillinger for menuen Start, og klik derefter på OK. Kommandoen Kør vises i højre side af menuen Start.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2009 - 22:47 #7
Eller:
Ved at trykke på Windows-logotasten + R.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. maj 2009 - 22:48 #8
når jeg prøver under WIN7 virker "regsvr32 softpub.dll" fino

Hvliken fejl kommer der ?
Avatar billede SS-SS Nybegynder
12. maj 2009 - 22:51 #9
så er del 1 og 2 af den guide gennemført (tak til john for at vise mig hvor jeg finder kør)
tak til nissen for at vise mig guiden, MEN den virker ikke, så nu til nr. 3, den ligner overhovedet ikke min vista version (gjorde ingen af tingene) hvordan gør jeg den på vista?
Avatar billede SS-SS Nybegynder
12. maj 2009 - 22:52 #10
Remove any Internet Explorer proxy server settings den ved jeg ikke hvordan jeg laver i vista. nogen der kan explain?
Avatar billede nissen2630 Novice
12. maj 2009 - 22:55 #11
Sorry..Der er jeg lost..Har ingen maskine med vista :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2009 - 17:04 #12
Det har intet med Vista at gøre det skal gøres under funktioner i IE8 :)