Avatar billede dressman1 Praktikant
12. maj 2009 - 19:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FEJL 8e5e05f6

Hej alle eksperter,
Jeg har brug for hjælp og jeg håber at der er en derude som kan hjælpe mig ??
Når jeg skal logge på windows live messenger (sidste nye version) kan jeg ikke logge på og i stedet kommer den frem med fejlmeddelelse 8e5e05f6
Det er kun på min stationære computer jeg ikke kan komme på, jeg kan godt på min bærbare, men det er bare skide irriterende....
Jeg har afinstalleret, geninstalleret, men det hjælper ikke.
Nogle ideér derude ???

Hilsen
Jesper
Avatar billede mchlbk Praktikant
12. maj 2009 - 21:45 #1
Avatar billede dressman1 Praktikant
13. maj 2009 - 09:32 #2
Hej Mchlbk,
Tak for svaret. Jeg er desværre ikke den store pc haj, så allerede i punkt B1 går det galt for mig, når jeg højre klikker på start kan jeg ikke åbne explorer - har det noget at gøre med at jeg kører xp ??

Hilsen Jesper
Avatar billede dressman1 Praktikant
13. maj 2009 - 09:54 #3
okay, glem det - jeg havde ikke lige fået kaffen indenbords...
Punkt B1 explore = søg (Gi'r lige mig selv en masse dummeflade)
Hastværk er lastværk som man siger....

Hilsen
Jesper
Avatar billede dressman1 Praktikant
13. maj 2009 - 10:54 #4
Jep, så er jeg her igen.

Tusinde tak for hjælpen med linket, nu virker messenger igen.

Du få 5 point a maaaaj (citat:Etta Cameron)

Hilsen
Jesper
Avatar billede mchlbk Praktikant
13. maj 2009 - 12:02 #5
Super. Godt det virkede.