Avatar billede webwally Nybegynder
08. juli 2001 - 15:35 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

prisvurdering af voodoo3

hej

hvor meget kan jeg tage for mit voodoo3?

jeg er blevet budt 400kr.

er det en god / dårlig pris?
Avatar billede curtsen Nybegynder
08. juli 2001 - 15:40 #1
jeg ville tage de 400 og være glad...

det er ikke altid let at komme af med..

Så bare spring på..
Avatar billede ezistenx Nybegynder
08. juli 2001 - 15:41 #2
Hvem? jeg har også et jeg vil sælge...! vodoo3
Avatar billede bbs Nybegynder
08. juli 2001 - 15:50 #3
Du kan købe et Geeforce2 til 524 på edbpriser, og det er helt nyt..
Det ville jeg sgu hellere ha\'!!!!
Avatar billede webwally Nybegynder
08. juli 2001 - 15:54 #4
ok, men jeg SÆLGER det, det er ikke et jeg køber
Avatar billede ezistenx Nybegynder
08. juli 2001 - 17:24 #5
Ved godt, men tror du han vil købe 2 af slagsen?! :)
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
08. juli 2001 - 17:41 #6
å qxl.dk kan du nemt få 600 for det. prøv at søge efter voodoo kort så kokmmer der vel et par frem, tjeck derefter deres pris
Avatar billede klatten Nybegynder
09. juli 2001 - 15:06 #7
>crucial-kid
600 for Voodoo3???? Har du det dårligt? På QXL går de typisk til 300-400 kr, sa webwally skal da endelig sælge til 400 kr.
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
09. juli 2001 - 17:59 #8
måske en 50 for meget men jeg har et voodoo2 12mb kort til salg, det står pt på 290kr. Hvis man spiller D2 LOD eller bare det gamle er det langt bedre end GF kort.

Diverse tests giver det billed at det er et langsomt kort. Det er det ikke, en af grundene til at det i tests er så lngsomt i forhold til nvidia kort, er at de tester det i openGl og d3d. Det er da noget pis når det er lavet til Glide(FX1). Det er lidt ligesom at teste et GF3 mod et GF3 ultra uden alle de nye instruktioner og features, for så er Gf2 ultra\'n hurtigst.
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
09. juli 2001 - 17:59 #9
Der skulle selvfølgelig have stået GF2 ultra
Avatar billede webwally Nybegynder
09. juli 2001 - 19:58 #10
Jeg har solgt det for 400kr. nu -- og det er jeg egentlig fint nok tilfreds.

Men jeg syntes ellers egentlig kortet kørte pissefint...

ezistenx> tror desværre ikke lige han skal bruge flere:=)
Avatar billede klatten Nybegynder
10. juli 2001 - 10:11 #11
>crucial-kid
Det er også en flot pris for et Voodoo2 - du må have været god til at markedsføre kortet.:-)

Kl. 14 i dag slutter en auktion på Voodoo3 og det lader til, at kortet går til 350,- kr.
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
10. juli 2001 - 16:34 #12
Yep sådan er det. Nej, grunden til at de stadig er en lille smule efterspurgte er at der er mange som spiller D2. I D2 kan man kun få en god framerate hvis man har en hurtig cpu eller et 3dfx kort. Hvis man har en langsom cpu og et godt Gf2 kort får man stadig en dårlig framerate. Tro mig jeg ved det af erfaring!
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
30. juli 2001 - 18:56 #13
Haha, 350 for et voodoo 3 kort, jeg fik 340 for mit Voodoo2 kort med 12mb edo ram!!!

jeg vil langt hellere have et voodoo3 kort end et GF2 MX-200, som bbs nok snakker om til 524!