Avatar billede itworks Nybegynder
11. maj 2009 - 19:53 Der er 11 kommentarer

Kan ikke printe farvedokument som PDF fil?

Hej.

Jeg har netop sat et brev op i word, hvor jeg har valgt sort baggrund og hvid tekst. Når jeg så "printer" i PDF fil, får jeg en blank side hvor det eneste der er intakt er logoet øverst, der er et JPG foto.

Nogen der kender løsningen på dette problem?

Benytter Bullzip som PDF printer.

Vh

ITworks
11. maj 2009 - 20:08 #1
Hvilken version af Office ?
Hvilket OS / Styresystem / version ?
Avatar billede itworks Nybegynder
11. maj 2009 - 20:13 #3
office 2007, XP , Du mener jeg skal benytte et af de programmer? i stedet for at "printe" i Bullzip "printeren"?
Avatar billede itworks Nybegynder
11. maj 2009 - 20:27 #4
Prøvede at benytte denne, men kan ikke finde den når jeg har instaleret den  http://www.cutepdf.com/download/converter.exe +
Avatar billede itworks Nybegynder
11. maj 2009 - 20:28 #5
Prøvede at benytte denne, men kan ikke finde den når jeg har instaleret den  http://www.cutepdf.com/download/converter.exe +
11. maj 2009 - 20:39 #6
(Den burde ligge der som en 'printer' ?)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2009 - 20:48 #8
Som jeg husker det, bliver baggrundsfarven ikke automatisk printet i alle tilfælde...

...og da du så står med hvid tekst på hvidt papir, giver resultatet sig selv.

Du skal nok finde en anden måde at sætte sort ind som baggrund. F.eks. som "vandmærke" i en header eller footer.
Avatar billede itworks Nybegynder
11. maj 2009 - 20:49 #9
Har nu downloadet og instalerret dette link, men det eneste der sker når jeg trykker ctrl + p er at den siger jeg har en gammel version af ghostscript instalerret, trods den er fjernet fra maskinen...
Hvordan benytter jeg den addon?
11. maj 2009 - 21:01 #10
Hmmm...

Denne AddOn i #7 er nok den smarteste mht Office2007.
I Office2007 (Word mm.) er der nu et punkt der hedder "Gem som..." og der ka' du vælge *.PDF formatet og følge guiden...
13. januar 2010 - 21:21 #11
(Hvad endte denne med ???)