Korrekt - der er Collect & Return service på den model: Collect and Return: Dell arrangerer at hente produktet næste arbejdsdag, og en Dell-certificeret tekniker reparerer og returnerer produktet inden for fem yderligere arbejdsdage*
Selvfølgelig er det træls for dig, men hvis der er blevet solgt 50.000 stk. og der er en enkelt fejl, er det vel den risiko man må tage. Hvis det forholdt sig anderledes var det jo ikke nødvendigt med alle de lovgivninger og garanti-bestemmelser der er lavet.
@justrace Det er også rigtigt. Overhovedet ikke nogen sure miner over for Dell, men så vidt jeg kunne forstå på sælgeren, så blev alt testet inden afsendelse, men det kan da stadig ske at man overser en fejl.
Læg et svar så du kan få point, siden du gjorde mig opmærksom på deres customer service. De regner med at skulle udskifte grafikkortet.
Det var så lidt. Selvom de tester alt, så kan det jo gå som du selv skriver, men forsendelse er skam også noget af en prøvelse. Tro mig, der er ikke ret meget "fløjl" i post eller andre pakkefirmaer.
Hehe, sjovt du nævner det. Dell bruger åbenbart et uafhængigt firma ved navn Schenker til at levere deres varer. Dette firma bruger så GLS til at levere.
Fik så en mail om at computeren vil blive leveret en torsdag mellem 8-16 af GLS. For det første, er det ikke ret smart at sætte leveringstiden i arbejdstiden og forvente man skal sidde på sin "pind" i 8 timer, fordi de (Schenker samt GLS) ikke kan specificere det lidt bedre end 8-16. Jeg ringer derfor til Schenker to dage inden leverings datoen, da jeg på deres hjemmeside kan se at man kan få en aften leveringstid. Det var dog ikke muligt. GLS skulle absolut under alle omstændigheder levere varen på leverings datoen som var en torsdag, fordi det var i "systemet", selvom de godt vidste de ville gå forgæves. Beslutter mig så for at blive hjemme for skole, fordi jeg simpelthen ikke kan vente på at få den, ringer for god ordens skyld til Schenker, for lige at høre om de aflyste leveringen nu hvor jeg havde sagt jeg ikke ville være hjemme på daværende tidspunkt. Det havde de ikke, den ville blive leveret!
Sidder spændt og venter fra 8-15 og mister så tålmodigheden. Et hurtigt opkald til Schenker og får at vide, nogen skal jo være den sidste levering.
Klokken bliver 21 og jeg har ikke modtaget den. Schenker og GLS påstår at chaufføren var hos mig kl. 15.50. Han havde skrevet i sin log, at der var dørtelefon. Den har han åbenbart ikke kunne finde ud af at bruge.
Finder så en løsning sammen med Schenker om at jeg kunne hente den i Taastrup fra GLS' pakkeshop fredag. Fredag ringer Schenker og siger de ikke ved hvor pakken (computeren) befinder sig. Hvabehar! Den er ikke registreret hos pakkeshoppen.
Schenker ringer så mandag og beklager, men den kunne afhentes mandag. Problemet den fredag var, den ikke var blevet scannet.
Blev en lidt lang kommentar. Må hellere få mig en blog ;-)
Ok, så er jeg mere rolig. Elt er ved det gamle. UPS og PostDK, DPD og hvad de hedder allesammen kan klare samme glimrende service. Har prøvet at vent 6 dg. på en "Forsigtig pakk" sendt med postDK, og den var skam helt smadret. :)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.