Avatar billede hpf Nybegynder
10. maj 2009 - 20:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Win 7 uden internetforbindelse

Her netop installeret ovenstående uden problemer, der blev søgt opdatering under installationen, efter færdiggørelse imidlertid gul trekant i internetforbindelsen. Har kørt fejlfinding den taler om uidentificeret netværk. Tilsyneladende henter den ikke en IP-adr, feltet er ihvert fald blankt. Routeren fungerer med de andre pc'er, kablet er testet og fungerer, har genstartet router, men alt med samme resultat , den henter ikke en IP adresse.
Forslag?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. maj 2009 - 20:42 #1
Hej..

Du mener gul trekant med et ? inden i.. ?

Du mangler en driver til dit netkort..

Hvad hedder dit netkort ?
Avatar billede hpf Nybegynder
10. maj 2009 - 21:05 #2
Der er ingen gul trekant i enhedshåndtering under netkort. Netkortet angives at fungere korrekt.
Den gule trekant er i netværksikonet "ved uret"
Avatar billede Henry Novice
10. maj 2009 - 23:44 #3
Har du kontrolleret at den er sat til at automatisk hente en ip ?? via DHCP ?
Avatar billede hpf Nybegynder
11. maj 2009 - 07:44 #4
Ja det er slået til. Jeg har imellemtiden fundet et sted der omtaler at ikke alle routere understøtter win7? Er det tænkeligt når Vista kan hente en ip-adr?
Avatar billede hpf Nybegynder
11. maj 2009 - 19:22 #5
Jeg aner ikke hvad der er sket men pludselig er der hul igennem! Ikke nok med det løste et problem med gul trekant i lyden sig selv efter opdatering.
Tak for forslag.
Avatar billede hpf Nybegynder
11. maj 2009 - 19:23 #6
Jeg lukker
Avatar billede hpf Nybegynder
11. maj 2009 - 19:24 #7
De gjorde jeg så ikke