Avatar billede julemandenb Nybegynder
10. maj 2009 - 00:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cencurer noget i en film

Heeej eksperter,

Jeg mangler et program til at Censurer noget i en film
F.eks har jeg nogle personlige oplysninger som skal censureres
Nogle som kender nogle programmer som kan klare den slagts
opgaver ;D

Ved fra en ven at linux kan hjælpe men han vil nok blive træt i længden så hvis der var andre muligheder ;D

Hilsen
Mikkel
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
10. maj 2009 - 02:47 #1
- og du benytter Windows?
Avatar billede julemandenb Nybegynder
10. maj 2009 - 02:51 #2
Nemlig, Jeg benytter Windows Vista ;D
10. maj 2009 - 09:24 #3
... prøv i første omgang "WindowsMovieMaker" som du allerede har ?
Avatar billede julemandenb Nybegynder
10. maj 2009 - 11:14 #4
karise_larry
Alt efter hvad jeg kan se er det ikke muligt at benytte WMM til
denne opgave (:

Ellers andre forslag ?
Avatar billede martin_moth Mester
11. maj 2009 - 08:19 #5
Hvorfor er wmm ikke en mulighed?

Hvilket filmformat har du?
Avatar billede julemandenb Nybegynder
11. maj 2009 - 09:54 #6
martin_moth

Jeg har en Optagelse som er Amr fil, Den converter jeg om til Wav
og sætter den ind i Wmm, Derefter sætter jeg nogle billeder på + efekter og det bliver så til en Wmv fil.

Men jeg har ikke kunne finde nogle steder i Wmm hvor der er muligt at censurer bestemte stedet i filmen ;s
Avatar billede martin_moth Mester
11. maj 2009 - 12:33 #7
* Du kan da fjerne lyden
* Eller klippe klippet ud
* Evt lægge effekter på det klip der skal væk, og smid så mange effekter på at det bliver utydeligt.

Er ikke helt med på hvad du mener med cencur.

Er det meningen, at der skal være sådan en sort streg over øjnene på en person på billedet, eller at ansigtet skal være utydeligt, mens resten er tydeligt? Så tror jeg ikke wmm kan hjælpe :o(

Jeg har selv hele adobe cs4 pakken, og der er programmer der kan alt (!) med video - har du den pakke, så kik der.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
13. maj 2009 - 08:08 #8
martin_moth
Ja faktis så forstår du mig i dit 3 afsmit (:
Jeg vil istedet for et fjerne/censurer øjne bare gør det med personlig tekst/oplysninger

Øhm, Jov jeg vil prøve med Cs4 ;D
Takker
Avatar billede julemandenb Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:50 #9
Lukket!