Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2009 - 21:24 Der er 9 kommentarer

Billeder på hjemmesider væk

HEJ
Hvorfor er nogle af mine billeder på nogle hjemme sider helt væk, eller skubbet skævt.

Jeg køre Flash player 11
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
09. maj 2009 - 21:29 #1
Har du ændret noget, eller virkede det bare ikke en dag?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2009 - 21:33 #2
Jeg har fået Explorer 8, mener det kom der efter ,,,,,,
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
09. maj 2009 - 21:39 #3
Så klik på ikonet ved siden at opdater som hedder Kompatibilitetvisning
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. maj 2009 - 21:39 #4
Det kunne jo være at du ikke bruger en rigtig Flash-player - sidste version er: 10.0.22.87 !!!  ;-)

....men et link ville hjælpe meget
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2009 - 21:44 #5
Den jeg køre med hedder 11 Flash- player skulle den ikke være den sidste, eller skal jeg ta den som hedder 10.0.22.87 ?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. maj 2009 - 21:47 #6
Jeg kigger bare på Adobe's hjemmeside: http://get.adobe.com/flashplayer/

...men stadig - giv os noget at arbejde med!
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2009 - 21:53 #7
OK,
Der gik lidt "Ged" i min installation af IE8.

Grunden til dette var at funktionen " store og små ikoner" ikke var med i min version.

Fik snakket flere gange med Windows support og jeg/vi fandt ud af at hvis du køre med et højere

DPI end 120 forsvinder denne funktion( guderne må vide hvorfor )

Så jeg har rodet meget rundt i DPI, + skærmindstillinger etc.etc.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. maj 2009 - 21:58 #8
Nu er jeg helt ud - hvor det lyder til at bananer og æbler er samme frugt!

DPI på 120 på en skærm ....øhhhh!

Prøv om du kan finde en standard opsætning på din skærm!
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2009 - 22:04 #9
Jeg kan se at jeg køre med den samme skærmindstillig som jeg har gjort hele tiden,,,,,og kan ikke se at det der findes en stardard opsætning på skærmen,,

Men Damn, den har opført sig underligt siden jeg begyndte at rode med IE8.