Avatar billede dtm Nybegynder
09. maj 2009 - 17:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl i sætning

Hvad er der lige galt i denne sætning:

Set logo = Conn.Execute("SELECT * FROM team WHERE hold = " & Query(hjemmehold) & " ")
Avatar billede arne_v Ekspert
09. maj 2009 - 17:17 #1
Det ligner mere ASP VBScript ned .NET !?!?
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2009 - 17:51 #2
hvilken fejl? og hvad we query og hjemmeholdet for variabler?
Avatar billede dta Nybegynder
10. maj 2009 - 09:18 #3
("SELECT * FROM team WHERE hold = " & Query(hjemmehold) & " ")
Du vil gern have Query(hjemmehold) i "" formoder jeg, hvorfor sætningen skal være

("SELECT * FROM team WHERE hold = "" & Query(hjemmehold) & "" ")

"" giver enkelt " i string
eller

("SELECT * FROM team WHERE hold = ' & Query(hjemmehold) & ' ")
Avatar billede dtm Nybegynder
10. maj 2009 - 11:18 #4
Det virker heller ikke....
Jeg er bange for at jeg må droppe det jeg har gang i, det bliver vidst for bøvlet... :-(
Avatar billede keysersoze Guru
10. maj 2009 - 11:26 #5
hvis ikke du fortæller hvilken fejl du oplever osv så bliver det i hvert fald umuligt at få hjælp.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 10:09 #6
kommet videre?
Avatar billede dtm Nybegynder
03. januar 2010 - 21:54 #7
Nej heg ar droppet det igen :-(
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2010 - 22:01 #8
det er i hvert fald ikke grundet mangle vilje fra dette forum.
Avatar billede dtm Nybegynder
03. januar 2010 - 22:07 #9
Nej det er jeg klar over, og jeg ER blevet oplyst om min manglende vilje til at lukke mine spørgsmål og give point.

Det vil jeg meget gerne gøre bedre fremover, da jeg fortsat gerne vil bruge Jeres hjælp... Undskyld.. :-)