Avatar billede mrbart Nybegynder
09. maj 2009 - 13:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printserver problemer

Hej Alle sammen..

Jeg har netop købt en Linksys WPSM54G Print Server..

Jeg har 3 computere..

1 Stationær med XP og 2 bærbare med Vista..

Jeg har installeret Serveren og den virker uden problemer på mine 2 bærbare med Vista..

Men min Stationære med XP, kan jeg bare ikke få det til at virke..

Når at jeg sætter XP til at printe, så begynder den også at sende data til printeren..

Men den sender kun nogle enkelte mb, og så går den fast og skriver fejl, at dokumentet ikke kunne udskrives..

Håber nogle kan hjælpe..

Min printer er en HP Photosmart 2575
Avatar billede mrbart Nybegynder
09. maj 2009 - 17:34 #1
Ingen der kan hjælpe?? :(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. maj 2009 - 12:57 #2
Prøv at tjekke med en eventuel firewall på din XP maskine, om den skulle blokere for fil/print - noget tyder på at din XP maskine kan sende data, men aldrig får besked, om det er nået korrekt frem... (kan også ske, hvis "Default Gateway" står forkert i printserveren - men er ikke sandsynligt, da dine Vista maskiner fungerer.
Avatar billede mrbart Nybegynder
10. maj 2009 - 14:35 #3
yep, var også min tanke..

men hvordan gør jeg det?? Kan du hjælpe med det??
Avatar billede mrbart Nybegynder
10. maj 2009 - 15:05 #4
Problem løst..:)

Det var min Kaspersky Antivirus som gik ind og blokerede..:)

Men du får pointene..:)

Skriver du et Svar..:)

Tak for hjælpen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. maj 2009 - 15:14 #5
Det var da rart :-)