Avatar billede johncleese Nybegynder
09. maj 2009 - 10:23 Der er 1 løsning

har brug for hjælp til 2 scripts. addprinters og kopiering af mapper/filer

hejsa.
jeg skal have lavet et login script der tilføjer printere.
der er lavet en system variable der indeholder printerservernavnet og den skal scriptet læse og bruge til at tilføje printere. og det første scriptet skal gøre er at slette alle printere der er tilsluttet før den mapper de nye.
ps: det er win2008

også skal jeg have lavet et script der kopiere filer fra et sted til et andet. men hvis filerne ligger der i forvejen skal den  tjekke om de er ens på .feks dato og hvis de er forskellige så skal den erstatte filen / mappen
Avatar billede johncleese Nybegynder
10. maj 2009 - 11:58 #1
fandt selv ud af det..