Avatar billede grimstrup Nybegynder
08. maj 2009 - 19:52 Der er 2 kommentarer

Office downloaded fra microsoft?

Jeg sidder og overvejer at benytte mig af et "godt tilbud" fra Microsoft:
http://store.digitalriver.com/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayHomePage&Env=BASE&Locale=da_DK&SiteID=msshdk

Pakken skal så hentes downloades fra Microsofts hjemmeside.

De foreslår så man betaler 125 kr. for at få en back-up cd, så man kan installerer den igen hvis man har geninstalleret sin computer, men kan man ikke bare hente det igen nu hvor man har købt programmet? Eller kan man ikke selv brænde programmet ud så man har det til en anden gang?

Mvh
Lasse
Avatar billede erle Nybegynder
08. maj 2009 - 19:57 #1
Brænd den selv ud.
Du downloader den vil i forvejen som iso?

Det du betaler for er, at microsoft brænder den ud for dig og sender den med posten.
Avatar billede grimstrup Nybegynder
08. maj 2009 - 20:35 #2
Jeg ved nemlig ikke om jeg henter den som iso eller hvad, men hvis det er tilfældet skulle det jo ikke være noget problem:)