Avatar billede neostardk Nybegynder
08. maj 2009 - 14:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

no more porn?

Hey..
Jeg har lige hentet det nye internet explorer 8..
Den viser jo alt hvad jeg har søgt på gooogle, og været inde på.. Hvordan gør jeg så man ikke kan se det?
Er der ikke et program eller noget der kan forhindre det?
Avatar billede McAsh Nybegynder
08. maj 2009 - 14:31 #1
du højreklikker på dit explorer-ikon i startmenuen og går ind under "internetegenskaber". vælg fanebladet generelt og under browserdata trykker du på slet ud for slet midlertidige filer.

Så kan du trygt lade kæresten browse rundt på din com :)
Avatar billede neostardk Nybegynder
08. maj 2009 - 14:33 #2
Skal jeg så gøre det hver gang jeg har brugt computeren? :)
Avatar billede neostardk Nybegynder
08. maj 2009 - 14:35 #3
Er det ikke noget med man kan få et program der kan skjule ting og sager?
Avatar billede McAsh Nybegynder
08. maj 2009 - 14:42 #4
ja, det bliver du nødt til.. Men jeg vil råde dig til at bruge mozilla firefox! Det er langt federe end explorer, og her kan du fx også slette de forskellige sider du har været inde på, når de kommer frem i historikken bare ved at trykke delete.
08. maj 2009 - 15:31 #5
Tips:
Opret en (login)bruger til DIG (med kodeord) og en anden til "kæresten" ...
08. maj 2009 - 15:32 #6
<McAsh>: "...slette de forskellige sider du har været inde på, når de kommer frem i historikken bare ved at trykke delete..."
Det er samme princip i IE ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2009 - 16:35 #7
Hvis du er på sider hun ikke må se, så brug InPrivate Browsing i IE...!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2009 - 16:36 #8
InPrivate-browsing forhindrer Internet Explorer i at gemme data om din webbrowsersession. Det gælder cookies, midlertidige internetfiler, oversigten og andre data. Værktøjslinjer og udvidelser er deaktiveret som standard. Der er flere oplysninger i hjælpen.