Avatar billede rasm_ar Nybegynder
08. maj 2009 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firewall Online Armor

Ved opstart af min PC, og jeg aktiverede iconet for
Online Armor kunne jeg se, at der fremkom en linie med flg.
"Updater.exe/TCP", som har Lithuania som country. Gisp virus????
Hjertet op i halsen. Jeg lavede en "kill" på den, og nu er den væk, også ved genstart.
Kan nogen fortælle mig, hvad det mon kunne være, og mon jeg skal gøre mere ved sagen?
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. maj 2009 - 22:18 #1
Jeg ville nok lade gutterne på spywarefri (hvoraf mange af dem er her på eksperten også) kigge på maskinen og gennemføre en rensning/scanning for at se om der skulle være noget skidt på den alligevel.

Du kan oprette et spørgsmål enten i spywarefris forum eller her hvor du så får hjælp til hvad du skal gøre
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
06. november 2009 - 19:06 #2
Jeg har formatteret min harddisc
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
04. marts 2010 - 11:30 #3
Jeg har scannet PC eren og der er ingen snavs på. Spærgsmålet går mere på, hvad eksperterne mener, er det bedste helst for rimelige penge. Jeg må tilstå, at jeg har slettet noget fra Mc Afee, idet jeg fejlagtig troede, at jeg kunne anvende online Armor.