Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2009 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Højtalere kan ikke startes (kode 10)

Jeg har lige fået installeret Xp på min pc. Og når jeg installere drivere til mine højtalere, siger den at enheden ikke kan findes. Så åbner jeg Enhedshåndtering og fortsætter installationen derfra.
Når den er færdig med installationen af hardwaren, så siger den at "Hardwaren kunne ikke startes" eller noget i den stil.
Den siger "kode 10" og så ved jeg ikke hvordan jeg kommer videre?

Håber I kan svare mig på hvad der er galt så jeg kan løse mit problem.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
07. maj 2009 - 16:07 #1
Jeg går udfra du mener lydkort og ikke højttalere?
Ellers må du have nogen ret avancerede højttalere hvis de kræver drivers :D

Hvilket lydkort har du?
Har du forsøgt med nyeste driver til dit kort?
Kørt Windows update? Opdateret til SP3?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2009 - 20:45 #2
Du har nok ret ;)
Det er til mit lydkort.
Kortet er Conexant High Difinition Audio.
Jeg ved ikke hvor man får fat i den nyeste version, den jeg har, har virket på min computer for lidt siden da jeg havde en speciel udgave af Xp installeret.
Jeg har lige opdateret min pc til SP3, og 3 andre opdateringer som den foreslog.

Mvh. Jesper
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2009 - 22:25 #3
Problem løst!