Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 13:03 Der er 10 kommentarer

min skærm reager ikke når jeg tænder ungernes computer.

sad i aftes og installerede ungernes computer og skulle genstarte, men skærmen startede ikke op igen.. og alt inde i kabinettet virker.. nogen der har råd til hvad der kan være sket der.
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2009 - 13:12 #1
har du prøvet skærmen på en anden computer? Ellers har jeg prøvet samme problem hvor det var grafik driveren
Avatar billede osdata Nybegynder
07. maj 2009 - 13:16 #2
Det kan være at du har opsat opløsningen højere end skærmen kan vise.

Prøv at starte i fejlsikret tilstand.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 13:44 #3
jamen kan ikke en gang komme ind i bios, skræmen er helt sort når jeg starter maskinen..
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2009 - 13:48 #4
Som sagt prøv skærmen på en anden computer
Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 13:52 #5
skærmen viker fint.. så må prøve et nyt grafikkort selvom køleren på dt grafik kort køre fint.
Avatar billede rebecca Novice
07. maj 2009 - 13:56 #6
Måske du har samme problem som fruen :o) Når hendes laver dette nummer plejer jeg at tage strømkablet ud af pc'en, trykke på powerkanppen i 5 sekunder sætte powerkablet til igen og starte pc'en vupti det virker igen og hun kører uden problemer i flere måneder.

Mvh.Marepa
Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 14:02 #7
Jeg må prøve mig frem. det kan ikke passe det er grafikkortet der er i stykker..
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2009 - 14:27 #8
selv om skærmen er sort har du så prøvet at trykke F8 under opstart? og set om der sker noget`?
Skærmen virker fint siger du. Er det fordi du derefter har prøvet den på anden computer ? eller er det bare fordi du mener den virker fint?
Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 14:31 #9
prøvede og sætte den til en bærbar.
Avatar billede kimtheman Novice
11. maj 2009 - 21:24 #10
Har du også prøvet den anden vej rundt. Computeren på en anden skærm?