Avatar billede mrnbm Nybegynder
07. maj 2009 - 12:14 Der er 6 kommentarer

Logo hjælp!

Hey..
Nogen der er istand til at hjælpe med et Logo?

Jeg er ved at starte et lidt anderledes koncept op indenfor Natteliv! Jeg ønsker et enkelt logo med teksten:

Gorgeous Copenhagen

Hvilket format det skal være i har jeg ingen ide om, men jeg vil bruge det både til logo på hjemmeside, og så et transperant logo jeg kan ligge over andre billeder.. :)

Nogen der kan hjælpe med det?
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
07. maj 2009 - 12:23 #1
Hej mrnbm!

Jeg vil gerne give et bud på opgaven. Men hvilket udtryk søger du - romantisk, stilrent eller??? Er der en hjemmeside jeg kan kigge på, så jeg kan ramme det rigtige udtryk? Samt hvornår skal du bruge det?

Du kan kontakte mig på 22185391 eller pernille@manifiq.dk

God weekend! Den er jo ekstra lang denne gang :o)

Mange hilsner
Manifiq
v/Pernille Wahl Christensen
Freelance grafiker
Avatar billede e-block Juniormester
08. maj 2009 - 08:54 #2
Hej

Jeg vil meget gerne hjælpe med opgaven.
Send mig gerne en mail, hvor du beskriver projektet så detaljeret som muligt; Stil og farver, og gerne lidt mere om dit koncept.

Du kan kontakte mig via min hjemmeside www.jeppesengrafisk.dk
Avatar billede ennovation Nybegynder
09. maj 2009 - 09:33 #3
Jeg er også klar på opgaven. Du må meget gerne kontakte mig med flere oplysninger på projektet, så vi kan komme med et oplæg.

Du kan se vores hjemmeside på ennovation.dk

mvh
Kasper Weis
kw@ennovation.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
10. maj 2009 - 17:49 #4
Jeg er også med på opgaven.

Du skal være velkommen at kontakte mig - evt. via kontaktformularen på hjemmesiden - http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede np3designdk Nybegynder
11. maj 2009 - 10:11 #5
Hej du,

Jeg er også klar til at udføre denne opgave og vil gerne komme med et bud på hvad det ville koste.
Jeg mangler dog nogle oplysninger angående hvordan du gerne vil have logoet.

Jeg kan træffes på tlf.: 4060 6223 eller e-mail: nils@np3design.dk

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede -flow- Nybegynder
19. juni 2009 - 20:37 #6
Er opgaven udført?