Avatar billede mcclement Nybegynder
07. maj 2009 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar tastatur

Hey

Her idag opdagede jeg en mystisk fejl på min computer. Ind imellem virker en eller flere taster ikke. (lige der bøvlede jeg med ". og :" knappen. det startede med "Enter", og så højre shift tast. og så virkede "Ø" ikke og sidenhen "M" og "Space"...

i har fattet pointen tror jeg... jeg kører en MS Windows XP Professional SP3

med en dell Precision  | M4300

håber nogen har et bud på afklaring af problemet, ellers må jeg anskaffe nyt tastur hvis det ikke er en software fejl...
Avatar billede zetrograde Nybegynder
07. maj 2009 - 15:44 #1
Forsøg med et usb tastatur, hvis det virker som det skal, så er det højst sandsynligt et defekt flex kabel til det keyboard som sidder i den bærbare eller selve tastaturet som er defekt.
Det kan have et defekt stik, eller "slidt" igennem efter brug.

Et nyt tastatur til en Dell koster ca. kr. 500,- og det er noget du kan skifte selv, så det er ikke en formue du skal af med hvis det viser sig det er defekt.
Avatar billede mcclement Nybegynder
07. maj 2009 - 20:19 #2
okay :) havde godt tænkt lidt i den retning...

men er dækket af en forsikring ;) så økonomien holder, men hvis det var software fejl kunne man jo ligeså godt hente en ny version af driveren eller hvad det nu var :P

takker for svaret
Avatar billede mcclement Nybegynder
08. maj 2009 - 17:40 #3
...