Avatar billede kxrider Nybegynder
07. maj 2009 - 09:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Video Redigering - overførsel?

Har en video jeg gerne vil have redigeret. Men jeg har problemer med at få lagt videoen ind?

Nogle der kan sige mig grundlæggende hvordan jeg får den ind på min pc via 'Firewire'?
Avatar billede kxrider Nybegynder
07. maj 2009 - 09:33 #1
Programmet jeg bruger hedder Lets' Edit.
Avatar billede nemlig Professor
07. maj 2009 - 09:39 #2
Hvad med Windows Moviemaker, som ligger på windows-installationen.
Når du har sat kameraet til PC'en og "aktiveret" det nødvendige på kameraet, så den er klar til overførsel, burde det virke.
Avatar billede kxrider Nybegynder
07. maj 2009 - 11:13 #3
Det må ikke blive lagt ind igennem Moviemaker. Det skal ligges ind via Lets' Edit. desværre
Avatar billede nemlig Professor
07. maj 2009 - 11:28 #4
Ok. Bliver du klogere af dette:

http://www.gribskovgymnasium.dk/LA/Redigering%20med%20Lets%20Edit.doc

Noget jeg fandt på google.
Avatar billede kxrider Nybegynder
30. maj 2009 - 10:56 #5
Smid svar.
Avatar billede nemlig Professor
30. maj 2009 - 13:26 #6
OK :)
Avatar billede kxrider Nybegynder
21. juni 2009 - 21:44 #7
Tak for hjælpen :-)