Avatar billede ebbesen Nybegynder
06. maj 2009 - 21:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan undgår jeg IE8?

Jeg checker ind i mellem manuelt for opdateringer, og denne gang var IE8 mellem de, der var tilrådelige.
Der var andre opdateringer, som jeg gerne ville have, men ikke IE8, da jeg bruger et hjemmesidesystem (MOSS 2007), som ikke kan bruges fuldt ud med IE8. Jeg har prøvet.
Hvordan undgår jeg den men henter de andre? Det jan jo lade sig gøre at vælge fra og til mht. de valgfrie opdateringer, men ikke vigtige do.
Avatar billede coenet Nybegynder
06. maj 2009 - 21:24 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2009 - 06:59 #2
Hvorfor skriver du ikke om du bruger windows XP,vista eller windows7?
Inde i opdate i XP klikker du på + ud for ie8, forneden efter teksten, er der en firkant hvor du kan sætte et flueben, så er ie8 skjult.
Avatar billede ebbesen Nybegynder
07. maj 2009 - 09:31 #3
Jeg bruger Windows XP SP2.
Netop den firkant mener jeg ikke, jeg får, men jeg kigger en ekstra gang. Til gengæld har jeg downloaded de andre opdateringer ved at klikke på stedet for afhentning af dem.
På den måde vil IE8 dog fremgå, hver gang jeg checker.
Jeg afprøver dit forslag.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2009 - 10:02 #4
ebbesen!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2009 - 10:11 #5
Hvis du klikker start, så hjælp og support, så på hold din komputer opdateret med windows update, brugerdefineret, når du så kan vælge ie8 så klik på den så kan du se den på siden der er ude til venstre en firkant til flueben og en firkant med et + i klik på + så kan du læse om ie8, forneden er der en firkant hvor der står, vis ikke denne opdatering igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2009 - 10:13 #6
sæt flueben i vis ikke denne opdatering igen.
Avatar billede f-arn Guru
07. maj 2009 - 10:17 #7
Hent IE8BlockerToolkit.EXE her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=21687628-5806-4ba6-9e4e-8e224ec6dd8c&displaylang=en

Start den og lad den pakke sig ud i en til lejligheden oprettet  mappe.

Kopier IE80Blocker.cmd ned i windows\system32 mappen og skriv derefter i kør:
IE80Blocker.cmd /b

Når du mener du er klar til IE8 skriver du bare
IE80Blocker.cmd /u
Avatar billede ebbesen Nybegynder
07. maj 2009 - 11:41 #8
"... når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar ..."

Tak. Det var bare at bruge Brugerdefineret. Ja, simpelt, og jeg har brugt det før, men åbenbart glemt igen, at det er løsningen.
Nu er IE8 sat i "glemmebogen".
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2009 - 13:32 #9
Det lyder jo bare dejligt, så kan du sætte et flueben og acceptere mit svar som jeg lagde tidligere.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. maj 2010 - 07:38 #10
Hvordan kan det være at du selv snupper de udlovede point?
Avatar billede ebbesen Nybegynder
02. maj 2010 - 09:04 #11
Undskyld,Det var ikke meningen, men jeg prøvede at lukke for et par åbne spørgsmål, og det eneste sted, jeg kunne gøre det, var ved at sætte kryds der.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. maj 2010 - 12:58 #12
Ved at undlade at sætte flueben i mir svar #2 har du kun kunne lukke ved at tage de udlovede point selv.