Avatar billede slambert Nybegynder
08. juli 2001 - 01:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

asus bundkort

Har problemer med crc fejl i zip pakker.
Fejlene kommer ikke altid det samme sted i pakken
har lagt zip om og prøvet næsten alt.
Bundkortet er et A7V133 900Mhz athlon
Ikke noget med overclocking
HJÆÆÆÆÆÆÆP

Avatar billede -wizard- Nybegynder
08. juli 2001 - 01:48 #1
Alså Crc Error har ikke noget med computeren at gøre, det er en fejl som opsår enten hos dig når du downloader / eller når den person som har sendt den fil op du her hentet.

Jeg vil anbefale du prøver at hente filen igen.

Hvor har du hentet filen - så kan jeg lige prøve selv *S*

Men hvis der er en fil med endelsen *.sfv med er det muligt at teste for crc error\'s
Avatar billede slambert Nybegynder
08. juli 2001 - 01:52 #2
Det er hvis jeg laver store zip filer selv og program og spil demoer fra cd\'er feks  privat computer
og har prøvet at teste dem på anden pc uden problemer anden den jeg selv har pakket
Har set det før da jeg kørte på en p II 333 med lidt over cloking på bussen  dr fik jeg de fejl
Avatar billede mlj Nybegynder
08. juli 2001 - 17:08 #3
Har du opdateret BIOS til sidste nye? Det lyder som den berygtede 686B bug.

Hvilken version 4i1 bruger du?
Avatar billede mlj Nybegynder
08. juli 2001 - 17:35 #4
Avatar billede slambert Nybegynder
08. juli 2001 - 20:02 #5
Tak for jeres svar og kan fortælle,at jeg fandt fejlen
1 stk def pc 133 ram grrrrrrrrrrrr
skiftet til anden ram og den funker nu
Avatar billede slambert Nybegynder
08. juli 2001 - 20:03 #6
du får lidt point for din respons
686b BUG !! fortæl ??
Avatar billede mlj Nybegynder
08. juli 2001 - 22:56 #7
Vias 686B southbridge fejler når der overføres store filer, og nogle typer lydkort er installeret. Læs mere:

http://www.viahardware.com/686bfaq.shtm
Avatar billede mlj Nybegynder
08. juli 2001 - 22:57 #8
Slambert > Du behøver ikke at give mig point, hvis det ikke var mit svar der løste problemet...